søndag den 3. juni 2012

Sidste skoledag.

Jeg har længe gået og glædet mig til at have sidste skoledag, men nu da dagen er overstået, kan jeg ærgre mig så meget over, at jeg aldrig kommer til at se dem igen. At jeg aldrig får takket dem for alt de har gjort for mig. Alle de år de har støttet mig, og fortalt mig, at de ved, jeg nok skal klare det. Jeg er så taknemmelig.



 Dagen startede med morgenmad hjemme hos Victoria. 




 Derefter fik vi så taget et par billeder udenfor. Jeg var klædt ud som pingvin :-)




Derefter var vi ovre og sprøjte med vand og karameller på skolen. Vi fik en masse kommentarer om, at det har været et af de bedste år, da underholdningen var bedre end de forrige år. Da vi var færdige med at sprøjte med vand, tog vi på restaurant og spiste kinesisk :-)


Så var der afterpartyet. Dagens højdepunkt. Det skal lige siges, at det sorte jeg har rundt omkring i mit ansigt er kul :-)



















Alt i alt havde jeg en rigtig god dag. Dagen efter var dog mindre sjov.. :-)
Jeg håber, at I alle har haft en super dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar