søndag den 13. maj 2012

Den ene undskyldning efter den anden

Jeg beklager min manglende aktivitet. Jeg har simpelthen haft så travlt med diverse eksamener. I stedet for at lave et helvedes langt indlæg om hvad jeg har foretaget mig, får I det i billeder :-)


^Jeg har shoppet. Surprise!

^Røget vandpibe alene. Sørgeligt.

^sovet. Surprise, igen.


^Spist kilovis af jordbær!
^Røget mere vandpibe. 


^Skatet. Eller, jeg prøvede.

^Spist flere jordbær. Eller hvad end det nu er.
^Udfordret min spiseforstyrrelse og spiste Agnes Cupcakes! Mums.


Som I nok kan se, har jeg egentlig ikke lavet det helt store. Mit liv er faktisk rigtig rigtig kedeligt for tiden. Jeg er blevet inviteret til Bangkok i 4-5 dage i slutningen af denne måned af min far :-) Jeg klager ikke.
Jeg ved, at mange af mine faste læsere var meget interesserede i min spiseforstyrrelse dengang min blog handlede udelukkende om det, så jeg tror, at næste gang jeg har tid, laver jeg en lille opdatering. Jeg håber, at I alle har det godt, og at I nyder sommeren. lige så meget som jeg gør! :-)

- Mathilde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar